Saturday, November 5, 2011

The Truth of MTUC Nationwide Picket



https://www.facebook.com/media/set/?set=a.266340186720765.65056.100000343562636&type=1&ref=notif¬if_t=like

2 comments:

  1. Salam Pekerja

    Menyentuh mengenai dengan piket baru-baru ni, saya selaku salah seorang Majlis AM MTUC amat tidak berpuashati dengan proses, cadangan dan susunan piket yang diadakan.

    1. MENGAPA & KENAPA baru kini PIKET diadakan setelah perkara @ akta tersebut hendak dibentangkan di Parlimen?

    2. MENGAPA tindakan awal (dalam masa 18x) perbincangan diadakan bersama pihak Kementerian namun tiada satu respon awal diberikan?

    3.Pada tarikh 3 Nov 2011, MENGAPA MTUC yang kononnya tidak terlibat dengan HALUAN KIRI menjemput barisan Ahli Parlimen Pembangkang untuk sertai PIKET tersebut? APAKAH RELEVENNYA?

    4. ADAKAH ANDA SEMUA TAHU BAHAWA PADA 23 OGOS 2011 YANG LALU, MTUC TELAH "DISUAP" RM 400,000.00 DARI KERAJAAN @ UMNO? KHALID ATAN, JAAFAR MAJID TELAH MENERIMA DUIT TERSEBUT!

    5. MENGAPA sekarang ini MTUC seoalah-olah "BERLAKON" yang kononya membela nasib pekerja? sedangkan banyak sudah perjumpaan bersama PM, TPM, dan Menteri telah dibuat selama ini (DENGAN KEPIMPINAN BARU) ADAKAH mereka ini berbincang atau sekadar MINUM KOPI??

    6. Sedih dan sungguh terkilan dengan sikap HIPOKRAT pemimpin MTUC kini, lebih2 lagi Jaafar Majid, yang kini sedang heboh melobi dirinya untuk mendapatkan tempat sebagai SENATOR? Adakah adil? dimanakah sikap tanggungjawab pemimpin MTUC???

    ReplyDelete
  2. Jaafar Majid majid makin menjadi BABI gila, ini disebabkan ramai ahli yang hantar borang nak keluar dari NUTE, tapi apa nak buat si BABI gila ni, sekarang asyik dok kata, jangan risau, kita harus redha dll,,, aik... si kaki betina & mabuk ni dah pandai kelaur fatwa pulak, amboi,,,,,,,,, dah macam nik ajis....

    lupa nak cakap, si JAAFAR MAJID ni memang warak orangnya, kalau tak percaya, cuba follow dia kalau outstation, selalunya rumah urut @ karaoke mana yang dia akan lepak @ masjid,,,, hahahhahaha

    ReplyDelete